تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

میلاد امام علی (ع) مبارک

همیشه زمان جشن و شادی که می شه ، صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای تماشاگران خود برنامه های ویژه ای دارد . ازجمله ی این برنامه ها می توان به فیلم های تکراری ، نوحه های شاد (که فقط به جای سینه زدن ، دست می زنند ) ، سخنرانی روحانیون ، شخصیت های تراز ۳ و ۴ دینی ، جشن های شو گونه ، کارتون های تکراری ویژه کودکان نام برد .

به راستی ما تا کی باید اینگونه جشن های دینی و آیینی خود را برگزار کنیم ؟ !!!!!!!!

نکته جالبتر اینکه دو سه سالی است که بلای جشن های مذهبی ما سر جشن های سنتی و فرهنگی نیز آمده است . در حقیقت بر اثر مرور زمان بسیاری از جشن های سنتی ما به فراموشی سپرده شده و آن تعداد اندکی هم که مانده است ، یا به دلیل طاغوتی بودن تحریم شده اند و یا به مانند جشن های مذهبی خشک و بدون روح برگزار می شود .

ما که ایرانی هستیم و ادعای تمدن ۲۵۰۰ ساله را داریم باید دست به دست هم بدهیم و با کمک هم شکوه و جلال جشن های ایرانی اسلامی را به جشن های خود برگردانیم و نگذاریم نت ما نیز به مانند مذهب بازیچه عده ای خاص شود تا از آن استفاده ابزاری کنند .

در هر حال میلاد مولی  الموحین ، شاه عدالت و صبر ، مظهر شجاعت و عشق و راستی است. بیایید با رقص و پایکوبی این جشن را پاس بداریم ...............

تولد حضرت علی مبارک باد .........مولود کعبه نگه دار همگی باد .......

قلب آدم باید جوون باشه!!

امروز که داشتم به مجله می رفتم ، سوار یه ماشین شدم که یه زوج پیر توش بودند و یه موسیقی تند امروزی از ضبطش پخش می شد. خیلی تعجب کرده بودم .

اما تعجبم دو صد چندان شد ، وقتی شنیدم که پیرزن به شوهرش که حداقل ۶۰ سال رو داشت گفت : دو تا آهنگ بزن جلو هیچ کس میخوونه !!!!!!!!!!

تازه این خانوم با آهنگ همنوا شده بود و کلی هم از آهنگ تعریف می کرد . از روی کنجکاوی سر صحبت رو با این زوج استثنایی باز کردم و فهمیدم که این زوج اکثر خواننده های امروزی به ویژه خواننده های رپ رو می شناسند و از طرفدارهای پرو پا قرص آنها هستند .

موقع پیاده شدن ، کرایه رو که دادم ، پیرزن رو به من گفت : وقتی دل آدم جوون باشه همه چیز رنگ و بوی امروزی می گیره !

وقتی به جوونای دل مرده ی امروزی نگاه می کنم ، به راستی به اون زوج حسودیم میشه !!!!!!!!!!