تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

کمیته ای از جنس شمارش آرای انتخابات

شورای نگهبان آقایان ابوترابی٬ ولایتی٬ حدادعادل٬ رحیمیان٬ افتخار جهرمی و دری نجف آبادی را برای هیات ویژه رسیدگی و بازشماری ۱۰ درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است. اما آیا این انتخاب از روی کارشناسی بوده یا مانند سنوات گذشته شورای نگهبان به طور محسوس به دلیل حمایت از یک کاندیدای خاص انی افراد را برگزیده است.

احتمالا شورای نگهبان برای انتخاب این افراد به عنوان افراد بی طرف برای حکمیت در بحث انتخابات٬ سخنان آنان پس از انتخابات را در نظر نگرفته است. یعنی حمله آقای حداد عادل به مهندس موسوی و در برخی گفتارها به آقای کروبی و طرفداری صد در صد از آقای احمدی نژادو جانبداری آقای ولایتی از آقای احمدی نژاد هیچ دخلی در انتخاب آنان نداشته است.

از سوی دیگر وجود آقای رحیمیان در این تیم جز اینکه شائبه طرفداری را ایجاد می کند نمی تواند توجیه دیگری داشته باشد چرا که افرادی مرضی الطرفین و قدرتمند تر از وی در حکومت ما بسیار است.

حال با این کمیته ویژه طرفدار آقای احمدی نژاد و برخوردهای دوگانه شوررای نگهبان درباره تخلفات وزارت کشور در اعلام نتایج تفکیکی صندوق ها و تبدیل شدن رسانه ملی به رسانه احمدی نژادی دیگر نمی توان تفکری جز شائبه دخل و تصرف در آرای مردم و خیانت در امانتی که ملت ایران به وزارت کشور و شورای نگهبان سپرد به ذهن راه داد.

امید است که هر چه سریعتر مسوولان نظام به این فکر بیافتند که نقاط سیاه ذهن مردم که روز به روز سیاه تر می شود را از بین ببرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا باقری شاد شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:17 http://maks1359.persianblog.ir

امید چیز بدی نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد