تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

عاشق جلاد

در یکی از کتاب های روسی بود که خواندم یکی از سرداران لشکر تزار برای اینکه در جنگ زنی را نکشته بود به اعدام محکوم شده بود. 

وقتی روز اعدام فرا رسید، او را برای اعدام آوردند و خواستند چشمان او را ببندند؛ اما او امتناع کرد و گفت: من دوست دارم در زمان مرگ خود به چشمان جلاد خود خیره شوم و اگر قرار است که گردن مرا بزنید بهتر  است که صورتم رو به آسمان باشد که بزرگی خداوند را ببینم. 

هنگام گردن زدن او جمله ای به جلاد خود گفت که او را منقلب کرد و جلاد پس از او  از این کار دست کشید. 

او به جلاد خود گفت که مادر به من آموخته که هر کس به تو لطفی هر چند کوچک کرد باید به او عشق بورزی و عاشقش باشی. من هم به تو عشق می ورزم... 

ما هم باید به جلادان ایران عشق بورزیم تا شاید بیاموزند که هر چند آنان ایرانیان را می کشند اما ایرانیان به دلیل ایرانی بودن به جلادان خود عشق می ورزند...

نظرات 1 + ارسال نظر
غزل شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:39 http://shameless.mihanblog.com


`*. .*
. . * ) . * )
( . ( . . . `
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
_*** _____قشنگه موفق _____***
__*** ____ باشی ___ ***
___***اگه وقت کردی یه سریم ***
____***______به ما بزن___***
______***ممنون میشم__***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*( . * ( . * ( . * ( . *
............................................................................................................

سلام دوست گلم[بغل][بغل][بغل]

امیدوارم دلشاد و سر زنده باشی.[گل][گل][گل]

وبتو دیدم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم .[دست][دست][دست]

به خاطر این همه سلیغه و هوش و زکاوت…

من غزل هستم.دعوتت می کنم که به وبلاگ منم بیای و دربارش نظر بدی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

http://shameless.mihanblog.com/

این ادرس گروه یاهوی منه:

http://shameless.mihanblog.com/extrapage/shameless

توش عضو شی ها.میتونیم باهم اشنا بشیم مطالبمونو به هم بدیم
و.........
اگه اجازه بدی می خوام باهات تبادل لینک کنم…[قلب][قلب][قلب]

منو با اسم (جوک محشرمیخوای؟اینجاست) لینک کن.

فکر نمی کنم که ضرری داشته باشه. منتظرم ها.[بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد