تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

باز هم جعل مدرک

سایت الف متعلق به احمد توکلی از اصولگرایان منتقد رییس جمهوری در مطلبی درباره رحیمی و مدرک او خواستار توضیحاتی از دولت شده است که نشان می دهد تناقضی در مدرک معاون اول رییس جمهوری وجود دارد. در این مطلب آمده است:

«در پی انتشار خبری از سوی خبرگزاری دولت در این مورد که معاون اول رئیس جمهور در حال دفاع از پایان نامه دکترای خود است، سایت الف نوشت رحیمی قبل از سال 1382 از عنوان دکترا استفاده کرده است.

 

واکنش سایت الف به خبر خبرگزاری دولت را می خوانید:

 

1- انتظار می رود رییس جمهور و وزیر علوم سخنان خود در هیات دولت را تکذیب کنند و دروغ بودن خبر الف را اعلام کنند.

 

2- آقای رحیمی که به استناد خبر خبرگزاری دولت تاکنون یعنی سال 1389 در حال گذراندن پایان نامه دکتری است، در اردیبهشت 1382 با عنوان دکتر رحیمی، به استناد امضاهای خود، رییس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد بوده است! انتظار می رود ایشان محل تحصیل دوره دکتری خود قبل از سال 1382 و رسیدن به امتحان جامع دکتری (به گفته خبرگزاری دولت) در این سال به همراه نام اساتید و اسناد نمرات مربوطه را برای اطلاع عموم منتشر کند.

 

3- ایشان به استناد اسنادی که در دست الف است،‌ در همان سال ها با مراجعه به کانون وکلا درخواست خود به این کانون را به همراه دانشنامه لیسانس خود ارایه داده است. ضروری است نحوه جهش عجیب و غریب از لیسانس و فوق لیسانس به پس از گذراندن امتحان جامع دکتری (به ادعای ایرنا)- که مستلزم گذراندن کلاس های مربوطه است - در سال 1382 را مشخص کنند.

 

4- الف جهت اطلاع منبع آگاه حامیان رسانه ای رحیمی یادآوری می کند شورای نگهبان که متشکل از حقوقدانان خبره قانون اساسی است یکی از نامزدهای ثبت نام کرده در انتخابات مجلس ششم را به دلیل اینکه بدون پایان بردن پایان نامه و اخذ مدرک، خود را دکتر معرفی کرده بود رد صلاحیت کرد.

 

5- الف همچنین آمادگی خود برای انتشار و استعلام مدرک افتخاری آقای رحیمی به دلیل ارایه یک مقاله را نیز اعلام می کند.

 

6- بنابر اطلاع الف، گذراندن امتحان جامع نیز کسی را دکتر نمی کند. در برخی عرف های دانشجویی به چنین دانشجویی اصطلاحا "نامزد دریافت دکتری" می گویند که البته واژه ای غیر حقوقی است. اگر فردی در همین مرحله و یا در حال گذراندن پایان نامه ترک تحصیل کند ممکن است دانشوری به وی اعطا شود.

 

7- آقای رحیمی نه تنها در این مورد، که باید در مورد نوشتن نامه معرفی (لینک) به دانشگاه جعلی بلفورد و ماجراهای پس از آن (لینک) نیز پاسخگو باشد.

 

8- ادعاهای رسانه نزدیک به رحیمی وقتی جالب می شود که بدانیم آقای رحیمی از الیاس نادران شکایت کرده است که چرا این نماینده تهران گفته است که رحیمی ادعای داشتن دکتری کرده است. رحیمی در این شکایت گفته است که وی هیچ وقت خود را دکتر اعلام نکرده است. البته همه می دانیم مدارک متعدد منتشر شده تاکنون و امضاهای وی ذیل اسناد گوناگون خلاف این گفته را نشان می دهد.

 

گفتنی ا ست ایرنا در زمان ماجرای مرحوم کردان نیز دروغ های تعجب آوری همانند ارسال نماینده به انگلیس و دسترسی به سایت اصلی آکسفورد و ... منتشر کرده بود که باعث شرمساری این خبرگزاری و منبع این خبر، که آقای رحیمی بود، شد.»

 

این موضوع که در سایت الف بیان شده است نشان از برخی مسایل چون توجیه برخی انتخابات توسط آقای احمدی نژاد و استفاده از جعل برای درست نشان دادن برخی گفتارها در دولت دارد.

 

رسوایی آقای کردان هنوز از ذهن مردم ایران پاک نشده است که بحث معاون اول رییس جمهوری مطرح شده است.

 

جا دارد که دولت و رأس بدنه آن در این مورد و موارد مشابه پاسخگو باشند. هر چند که این دولت نمی خواهد جواب این مسایل را بدهد چراکه ابزار زور و گرفتد و بند بهتر از پاسخگویی شفاف و صداقت است.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهناز دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32

فکر می کنید اهمیتی هم دارد؟
انتطار داشتن وقتی انتظار است که مفاهیم واقعا مفهوم خود راحفظ کرده باشند.

مهناز سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:52 http://mahnaz79.persianblog.ir/

سلام آقای اسماعیلی
این روزها مردم عادی خیلی کم راست و دروغ را از هم تشخیص می دهند.
اما من و شما و دوستان دیگر که در بطن کار هستند و می تونند دروغ و راست را تمیز کنند خیلی بهشون سخت می گذره.

خوشحال شدم از آشنایی با وبتون.
موفق و پیروز باشین.

بهناز چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:06 http://http://www.peace1348.persianblog.ir/

خسته شدم از این تکرار بیهوده...

فریاد آزادی یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://sedayetazeh.blogfa.com

فرهاد جون خیلی باحالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد