تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

احمدی‌نژاد و مشایی لاله و لادن های جدید ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از مخالفان رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از خانه نشینی و قهر وی شد٬ در تازه ترین اظهارات خود احمدی نژاد و مشایی را مانند لاله و لادن خوانده است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور  با بیان اینکه برخی می‌گویند که اگر احمدی‌نژاد و مشایی را از هم جدا کنیم درست می‌شود گفت: احمدی نژاد و مشایی مانند لاله و لادن دوقلوهای به هم چسبیده هستند که وقتی آنها را عمل جراحی کردند هر دو از بین رفتند.

وی با اشاره به ضرب العجل مجلس برای عزل احمدی‌نژاد افزود: نمایندگان مجلس چند گروه هستند که برخی از همان اول هم علیه دولت بودند. یک گروه جریان محافظه‌کارند که اکثریت کرسی ها را در اختیار دارند و یک عده هم در مجلس نمایندگان بی‌ تاثیری هستند.

ذوالنور تصریح کرد: عده‌ای به نماینده شهرشان اعتراض کردند که چرا مثلا در مجلس چنین حرفی را زدی، این نماینده در جواب مردم گفت: بروید نوارهای مجلس را گوش کنید ببینید اصلا من در مجلس حرف زدم؟

او اضافه کرد: یکی از آنها هم گفته بود که من هیچ چیزی نگفتم، فقط گرم بود گفتم کولر را روشن کنید!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بعضی‌ها در مجلس بی‌خاصیت ‌هستند، اظهار کرد: یک گروه هم حزب‌الهی‌های سینه چاکی بودند که از همان اول حمایت کردند. آنها چون رئیس جمهوری را رئیس جمهوری ارزش‌ها و ولایتمدار می‌دانستند از او حمایت کردند.

وی تصریح کرد: در آن 11 روزی که احمدی‌نژاد قهر کرده بود 200 نفر از شخصیت‌های نظام به صورت تلفنی و حضوری با او صحبت کردند ولی فایده‌ای نداشت و به تعبیر بنده احمدی‌نژاد به خاص خود بر سر کارش نیامد و از روی اکراه و ناچاری و اجبار دوباره بازگشت. چراکه مجلس ملتهب شده بود و ضرب‌العجل هم تمام شده بود و اگر آن روز سر کارش حاضر نمی‌شود، فردای آن روز استیضاح می‌شد.

ذوالنور اضافه کرد: اگر رأی عدم کفایت سیاسی احمدی‌نژاد در این مجلس مطرح می‌شد، بالاترین رأی عدم اعتماد تاریخ را می‌گرفت.

وی با طرح این پرسش که در حال حاضر بهترین تدبیر در مورد جریان انحرافی چیست، گفت: بعضی‌ها می‌گویند که اگر احمدی‌نژاد و مشایی را از هم جدا کنیم درست می‌شود.

او افزود: بارها احمدی‌نژاد گفته که من یعنی مشایی و مشایی یعنی من بنابراین الان فضای اینها به گونه‌ای است که اگر عملی شود هر دو از بین می‌روند.

ذوالنور تصریح کرد: فضای جامعه برای برخورد مناسب نیست، بنابراین باید مدارا کرد، به این معنی که نگذاریم باند انحرافی هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد.

وی با بیان اینکه پر و بال را باید قیچی کرد، افزود: نباید اجازه داد نغمه‌های شوم پیاده شود و با کمترین هزینه دوران گذر را بگذریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: باید کار به جایی برسد که افکار عمومی کاملا توجیه شود و رئیس جمهور هم پی به باطن این جریان ببرد. جداسازی احمدی‌نژاد و مشایی از هم ممکن نیست و این جداسازی هزینه‌هایی دارد.

وی گفت: الان کارکرد ولایت فقیه در این حوادث رنگارنگی که در مسیر انقلاب پیش می‌آید مشخص می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد