تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

تیتر یک

دست نوشته های خاکستری من

دلم برای نوشتن تنگ است

از زمانی که نوشتن در روزنامه را شروع کردم ۱۱ بهار می گذرد اما در این ۱۱ سال چیزی جز ننوشتن عایدم نشد.

ننوشتن از آنچه که می گذرد و نمی توانم آنرا بنویسم....

ننوشتن از انچه بر سر مردم می آورند و نمی توانم بونیسم....



ننوشتن از آن اتفاقاتی که دل انسان را به درد می آورد و و نمی توانم آنرا بنویسم....

ننوشتن از بودن خود، خواستنهایی که دارم و نمی توانم آنرا بنویسم....

ننو شتن از فریادها، بغض ها، سکوت ها و نگاه هایی که نمی توانم آنرا بنویسم....

می خواهم بنویسم از هر آنچه که دلم می خواهد، هر چه می بینم و هرچه ......

هر چه بادا باد

کمیته ای از جنس شمارش آرای انتخابات

شورای نگهبان آقایان ابوترابی٬ ولایتی٬ حدادعادل٬ رحیمیان٬ افتخار جهرمی و دری نجف آبادی را برای هیات ویژه رسیدگی و بازشماری ۱۰ درصد آرای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرده است. اما آیا این انتخاب از روی کارشناسی بوده یا مانند سنوات گذشته شورای نگهبان به طور محسوس به دلیل حمایت از یک کاندیدای خاص انی افراد را برگزیده است.

ادامه مطلب ...

از خون جوانان وطن لاله روئیده

سلام بر شهیدان راه وطن.....

سلام بر کسانی که به پاسداشت ارزش ها و آرمان خود به پا خواستند و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.....

سلام بر نداها٬ رضاها و تمامی جوانا به خون غلطیده ایران.....

سلام ایران و ایرانیان بر شما دلاوران......

ادامه مطلب ...